Pengurusan Permohonan Hartanah
Memproses dan memberi maklum balas permohonan hartanah dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh permohonan lengkap diterima.
Penyediaan Perjanjian Jual Beli (S&P)
Menyediakan draf perjanjian S&P dalam tempoh 21 hari bekerja selepas semua dokumen lengkap diterima.
Khidmat Pelanggan
Memberi respon kepada pertanyaan pelanggan melalui emel, telefon atau kaunter dalam tempoh 3 hari bekerja.
Bayaran Balik Deposit
Memproses bayaran balik deposit dalam tempoh 30 hari bekerja selepas penerimaan dokumen lengkap.
Aduan Pelanggan
Memberi maklum balas awal kepada aduan dalam tempoh 5 hari bekerja dan menyelesaikan aduan dalam tempoh 14 hari bekerja.
Perkhidmatan Kaunter
Menyediakan perkhidmatan kaunter yang mesra dan efisien dengan masa menunggu tidak melebihi 15 minit.
Permohonan Hartanah
100%
Sasaran: 14 Hari Pencapaian: 12 Hari
Penyediaan Perjanjian S&P
100%
Sasaran: 21 Hari Pencapaian: 20 Hari
Respon Pertanyaan Pelanggan
100%
Sasaran: 3 Hari Pencapaian: 2 Hari
Bayaran Balik Deposit
100%
Sasaran: 30 Hari Pencapaian: 28 Hari
Aduan Pelanggan
100%
Sasaran: 14 Hari Pencapaian: 13 Hari
Perkhidmatan Kaunter
100%
Sasaran: 15 minit Pencapaian: 10 minit
  • Utama
Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan
  • Peti Surat 158, Jalan Yam Tuan,
    70710 Seremban,
    Negeri Sembilan Darul Khusus

  • 06-762 3251

  • 06-763 7924
  • Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
Hakcipta Terpelihara © 2021 Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan. Kemaskini : 17/10/25 • Jumlah Pelawat : 21286988
bahasa sharing button English
faq sharing button Soalan Lazim
hubungi sharing button Hubungi Kami
aduan sharing button Maklum Balas
sitemap sharing button Peta Laman
facebook sharing button @pknns