Bahasa Malaysia | English

Piagam Pelanggan 2014

Piagam Pelanggan 2014

Bahagian Pengurusa Harta & Perindustrian

-          Menjamin tindakan penguatkuasaan peraturan dan undang-undang dibuat dengan adil dan saksama terhadap semua penyewa dalam masa sebulan selepas surat amaran di keluarkan.

Bahagian Sumber Manusia & Perkhidmatan Pengurusan

-          Memastikan urusan pengambilan dilaksanakan dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup.

Bahagian Kewangan

-          Memastikan Resit Rasmi Kew.38 dikeluarkan serta merta bagi setiap kali transaksi pembayaran tunai dilakukan.

Bahagian Pembangunan

-          Memastikan segala proses tender/sebut harga diselesaikan dalam masa 90 hari selepas tamat tempoh penawaran.

Bahagian Teknikal

-          Memberi respon terhadap aduan kerosakan bangunan dalam tempoh 3 hari bekerja.

Bahagian Pembangunan Usahawan

-          Memberi khidmat nasihat dan rundingan asas minimum 5 minit setiap sesi.

Bahagian Korporat & Komunikasi

-          Menjalankan 3 aktiviti CSR dalam setahun dengan jumlah had perbelanjaan tidak melebihi RM150,000

Unit Teknologi Maklumat

-          Memastikan paparan makluman, pengumuman dan hebahan di Laman Web Rasmi PKNNS tidak melebihi sebulan selepas tamat program/aktiviti.

Pencapaian Piagam Pelanggan

 

 

P

 

 

 

 

 Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan

Peti Surat 158, Jalan Yam Tuan, 70710 Seremban,, Negeri Sembilan Darul Khusus, Malaysia
Tel : 06-7623251 (4 Lines) | Fax: 06-7637924 | E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

my goverment mdec msc myeg jpa spa biro pengaduan awam mampu kerajan n9 portal Pendaftaran Negara kementrian kwangan

  

 

Ke Atas