Piagam Pelanggan 2014
Bahagian Pengurusa Harta & Perindustrian
- Menjamin tindakan penguatkuasaan peraturan dan undang-undang dibuat dengan adil dan saksama terhadap semua penyewa dalam masa sebulan selepas surat amaran di keluarkan.
Bahagian Sumber Manusia & Perkhidmatan Pengurusan
- Memastikan urusan pengambilan dilaksanakan dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup.
Bahagian Kewangan
- Memastikan Resit Rasmi Kew.38 dikeluarkan serta merta bagi setiap kali transaksi pembayaran tunai dilakukan.
Bahagian Pembangunan
- Memastikan segala proses tender/sebut harga diselesaikan dalam masa 90 hari selepas tamat tempoh penawaran.
Bahagian Teknikal
- Memberi respon terhadap aduan kerosakan bangunan dalam tempoh 3 hari bekerja.
Bahagian Pembangunan Usahawan
- Memberi khidmat nasihat dan rundingan asas minimum 5 minit setiap sesi.
Bahagian Korporat & Komunikasi
- Menjalankan 3 aktiviti CSR dalam setahun dengan jumlah had perbelanjaan tidak melebihi RM150,000
Unit Teknologi Maklumat
- Memastikan paparan makluman, pengumuman dan hebahan di Laman Web Rasmi PKNNS tidak melebihi sebulan selepas tamat program/aktiviti.
Pencapaian Piagam Pelanggan
P