Pencapaian Piagam Pelanggan

PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN

PERBADANAN KEMAJUAN NEGERI, NEGERI SEMBILAN

 

PIAGAM PELANGGAN

PENCAPAIAN

Bahagian Pengurusan Harta & Perindustrian

Tindakan penguatkuasaan peraturan dan undang-undang dibuat dengan adil dan saksama terhadap semua penyewa.

Satu (1) bulan selepas surat amaran dikeluarkan.

Bahagian Sumber Manusia & Perkhidmatan Pengurusan

Urusan pengambilan kakitangan baru

Dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup.

Bahagian Kewangan

Pengeluaran resit rasmi kew.38

Serta merta setiap kali transaksi pembayaran tunai.

Bahagian Pembangunan

Proses tender/sebutharga

Diselesaikan dalam masa 90 hari selepas tamat tempoh penawaran.

Bahagian Teknikal

Aduan kerosakan bangunan

Memberi respon terhadap aduan kerosakan dalam tempoh 3 hari bekerja.

Bahagian Pembangunan Usahawan

Khidmat nasihat dan rundingan asas

Minimum 5 minit setiap sesi.

Bahagian Korporat & Komunikasi

Aktiviti CSR

3 aktiviti CSR dalam setahun dengan jumlah had perbelanjaan tidak melebihi RM150,000.

Unit Teknologi Maklumat

Paparan makluman, pengumuman dan hebahan di laman web rasmi PKNNS

Tidak melebihi sebulan selepas tamat program/aktiviti.

 

 

 

 

 Perbadanan Kemajuan Negeri, Negeri Sembilan

Peti Surat 158, Jalan Yam Tuan, 70710 Seremban,, Negeri Sembilan Darul Khusus, Malaysia
Tel : 06-7623251 (4 Lines) | Fax: 06-7637924 | E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

my goverment mdec msc myeg jpa spa biro pengaduan awam mampu kerajan n9 portal Pendaftaran Negara kementrian kwangan

  

 

Ke Atas