Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

Bahagian Pengurusan Harta & Perindustrian

-          Menjamin tindakan penguatkuasaan peraturan dan undang-undang dibuat dengan adil dan saksama terhadap semua penyewa dalam masa sebulan selepas surat amaran di keluarkan.

Bahagian Sumber Manusia & Perkhidmatan Pengurusan

-          Memastikan urusan pengambilan dilaksanakan dalam tempoh enam (6) bulan dari tarikh iklan ditutup.

Bahagian Kewangan

-          Memastikan Resit Rasmi Kew.38 dikeluarkan serta merta bagi setiap kali transaksi pembayaran tunai dilakukan.

Bahagian Pembangunan

-          Memastikan segala proses tender/sebut harga diselesaikan dalam masa 90 hari selepas tamat tempoh penawaran.

Bahagian Teknikal

-          Memberi respon terhadap aduan kerosakan bangunan dalam tempoh 3 hari bekerja.

Bahagian Pembangunan Usahawan

-          Memberi khidmat nasihat dan rundingan asas minimum 5 minit setiap sesi.

Bahagian Korporat & Komunikasi

-          Menjalankan 3 aktiviti CSR dalam setahun dengan jumlah had perbelanjaan tidak melebihi RM150,000

Unit Teknologi Maklumat

-          Memastikan paparan makluman, pengumuman dan hebahan di Laman Web Rasmi PKNNS tidak melebihi sebulan selepas tamat program/aktiviti.

Pencapaian Piagam Pelanggan

 

 

P